همشهری‌آنلاین: برای نخستین بار در کشور مردم ومسؤولان به مدت یک هفته شاهد اجرای برنامه‌های علمی، تخصصی و عمومی برای معرفی بیشتر توانمندی‌های دانش و فن «روابط‌عمومی» و امکان نقش‌آفرینی بیشتر آن در مسیر پیشرفت ایران اسلامی خواهند بود.

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با اعلام این مطلب افزود: بزودی جزئیات بیشتر برنامه‌های این هفته در کنفرانس خبری و در حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف اعلام خواهد شد. او اعلام کرد: برنامه‌های هفته روابط‌عمومی از 27 اردیبهشت و همزمان با روز روابط‌عمومی در تقویم رسمی کشور آغاز و لغایت دوم خردادماه ادامه خواهد یافت.

وی با اعلام اینکه ستادی مرکب از استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و رسانه از حدود 4 ماه پیش برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند افزود: برگزاری این هفته، نشان‌دهنده ظرفیت و توانمندی‌های خانواده بزرگ روابط‌عمومی کشور، برای مشارکت فعالانه در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های کلان در سطح ملی است.

کاظمی دینان با تأکید بر اینکه، یکی از برنامه‌های این هفته ارائه درخواست گنجاندن هفته روابط‌عمومی در تقویم رسمی کشور به شورای فرهنگ عمومی است گفت: بیش از 100 نفر از نخبگان و فعالان حوزه روابط‌عمومی، موافقت خود را برای امضای این درخواست اعلام کرده‌اند.

دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، از مشارکت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات رسانه‌ای کشور در برگزاری این هفته خبر داد و افزود: دستگاه‌های اداری و بخش خصوصی استان‌های مختلف کشور نیز می‌توانند در برگزاری این هفته مشارکت داشته باشند. کاظمی دینان، برگزاری هفته روابط‌عمومی را فرصت مناسبی برای طرح توقعات مردم و مسؤولان از حوزه روابط‌عمومی دانست.

برنامه‌ها و جزئیات بیشتر برای مشارکت در برگزاری این هفته در سایت www.eprcenter.ir قابل مشاهده و دریافت است.

کد خبر 209092
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز